ПОЛОЖЕНННЯ
про проведення Nemiroff Кубка України
по лову хижої риби спінінгом з лодки 2012р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Президент ФРСУ
_____________ В.В. Левченко
«____» __________________ 2012 г.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення Nemiroff Кубка України
по лову хижої риби спінінгом з лодки 2012р.
1. ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ ЗМАГАНЬ
1.1.Популяризація риболовного спорту.
1.2.Підвищення спортивної майстерності, вдосконалення техніки володіння сучасними снастями.
1.3.Визначення особистих результатів для формування рейтингу спортсменів — участників загальноукраїнських змагань по лову спінінгом з лодки в сезоні 2012 року.
1.4.Визначення переможців змагань.
2. ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Загальне керівництво по організації та проведенню змагань здійснює Міністерство у справах молоді та спорту, Федерація Риболовного Спорту України і Тернопільська обласна Федерація риболовного спорту. Безпосереднє проведення змагань здійснює ФРСУ і суддівська колегія, згідно діючим правилам проведення всеукраїнських змагань по лову хижої риби спінінгом і даного «Положення».
Головний суддя змагань -
Секретар змагань -
3. МІСЦЕ І ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Nemiroff Кубок України по лову хижої риби спінінгом з лодки проводиться 17-19 серпня 2012 року.
Місце проведення: акваторія Тернопільського озера, м.Тернопіль.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. Nemiroff Кубок України проводиться в особисто-командному заліку.
4.2. До участі в змаганнях допускаються команди областних федерацій риболовного спорту, АР Крим, а також міст Києва та Сімферополя.
4.3. Склад команди – 4 чоловіка, які змагаються по два учасника в лодці (дві двійки).
4.4. В складі кожної команди можуть бути зареєстровані два запасних спортсмени (заявлені до першого жеребкування) і один представник команди (тренер). Допускається заміна двійки або одного учасника між турами.
4.5 Додаткова квота команд від обласних Федерацій:
- Харківська обласна Федерація 3 команди - переможець та срібний призер Кубку України 2011р.;
- Київська обласна Федерація 1 команда - бронзовий призер Кубку України 2011р.;
- Херсонська обласна Федерація 1 команда - організатор ЧУ;
- Тернопільська обласна Федерація 1 команда - організатор змагань.
4.6. Команда вважається допущенною до КУ, після того як:
– ознайомилась з правилами змагань, згідна з ними і зобов»язується їх виконувати.
4.7 В заявці повинна бути вказана слідуюча інформація:
- назва відряджувальної організації;
- назва команди;
- П.І.Б. спортсменів повністю (необхідно вказати капітана команди);
- рік народження спортсменів (до змагань не допускаються учасники молодші 18 років) - спортивний розряд;
- відмітка лікаря ЛФД про допуск до змагань;
- місце проживання;
- вміння плавати;
- контактні телефони членів команди або капітана.
4.8 Попередня реєстрація подається на сайт………………….
4.9 Персональні заявки, засвідчені лікарем ЛФД, кваліфікаційні книжки, членські квитки, страхові поліси, подаються до мандатної комісії при реєстрації команд.
4.10 Учасники змагань зобов»язані:
-мати із собою рятувальний жилет (або рятувальний круг);
- дотримуватися правил поведінки на водоймі та техніки безпеки;
- виконувати вимоги правил змагань і цього положення, морально-етичних норм поведінки;
- беззаперечно дотримуватись розпоряджень і вказівок суддів;
- при погіршенні здоров’я терміново поставити до відома суддю.
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОГО СПОРЯДЖЕННЯ ДЛЯ УЧАСТНИКІВ ЗМАГАНЬ
- плавзасіб і лодочний мотор;
- якір і достатня кількість якірного шнура (не менше 10 метрів);
- засоби заміру розмірів риби для порівняння с мінімально дозволеними для лову розмірами.
5. СТАРТОВИЙ ВНЕСОК.
5.1. Реєстраційний внесок 1400,0 грн з команди (350 грн. з участника).
5.2. Кошти від реєстраційних внесків використовуються для організації змагань, закупівлю нагрудної атрибутики, а також для формування фонду збірної України для виступів на міжнародних змаганнях (200 грн. з учасника).
6. ЗАГАЛЬНІ ДАНІ.
Правила лову та спорядження учасників, порядок тренування, склад і робота суддівської колегії, порядок застосування штрафних санкцій до спортсменів — порушників, порядок підрахунку результатів змагань, правила поведінки учасників в умовах грози визначаються діючими правилами загальноукраїнських змагань по лову хижої риби спінінгом.
В порядку уточнення окремих положень правил, організатори змагань встановлюють слідуючі обмеження, доповнення які діють під час проведення змагань:
- змагання проводяться в два этапа по шість годин кожний;
- акваторія змагань разбивається на дві зони, в кожній зоні змагається один екіпаж (двійка) з кожної команди;
- до заліку приймаються слідуючі види риб:
- щука – не менше 35 см.
- окунь - не більше двадцяти штук на екіпаж (двійку) без обмеження розміру;
- сом – не менше 70 см (дана риба зважується суддями сразу і відпускається живою в водойму);
- судак – не менше 42 см (дана риба зважується суддями сразу і відпускається живою в водойму);
- голавль – не менше 24 см.
- вся риба вимірюється від початку голови і до кінця луски;
- дозволено застосування поводкових оснасток;
-порядок старту спортсменів визначається жеребкуванням напередодні змагань;
- лодки стартують двійками (по дві лодки) з центру своєї зони по команді старшого судді зони за 15 хв. до початку лову з інтервалом в 1 хв. між двійками.
На другому етапі, лодки стартуют в порядку, зворотньому старту першого етапу. Наприклад: 20 лодок в одній зоні отримали стартові номера з 1 по 20. Відповідно на другий етап лодка з номером старту 1(перший етап) отримує №20, з номером 2(перший етап) отримує №19, 3-18, 4-17, 5-16 і т.д.;
-виходячи з умов лову на акваторії змагань допускається застосування лодочних электромоторів та моторів внутрішнього згоряння. Швидкість переміщення плавзасобів необмежена, при підході до інших плавзасобів на відстань 100м, швидкість повинна бути зменшена до 10 км\год;
-жеребкування виключає попадання спортсмена в одну і ту саму зону змагань;
-переможець і призери визначаються по найменьшій сумі місць зайнятій «двійками» на протязі 2-х етапів. Тобто, чим меньша ця сума, тим вище місце. Особисте місце «двійки» в зоні визначається вагою виловленої риби. При рівних уловах, зайнятим місцем спорт-смена являється середньоарифметичне місце, спортсменів з рівними уловами. Учасники з нульовим результатом займают місце, рівне кількості команд + 1;
-спортсмени, дискваліфіковані суддівською колегією за порушення, передбачені правилами спортивного риболовства, займають місце рівне кількості спортсменів, приймавших участь в змаганнях в даній зоні плюс один бал. Наприклад: кількість спортсменів в зоні 20 чол. , з них один учасник дискваліфікований, таким чином цей учасник займає 20 + 1 = 21 місце;
- при здачі до зважування риби меншого від дозволеного до вилову розміру її вага віднімається від загальної ваги улову;
- при здачі до зважування окуня в кількості більше 20 шт, до заліку приймається кількість окунів, меньше 20 на стільки, на скільки було перевищення. Наприклад: спортсмени привезли на фініш 25 окунів. В цьому випадку судді приймають до зважування 20-(25-20)=15 окунів. При цьому до зважування приймаються самі найменші особини.
- заборонено приближатися до берега і камиша ближче 5 метрів.
6. РЕГЛАМЕНТ ЗМАГАНЬ.
П»ятниця 17 серпня 2012р.
На протязі дня – прибуття учасників, реєстрація, розміщення.
09:00-15:00 - – офіційне тренування, ловля риби дозволена (піймана риба негайно відпускається в воду.
17-00 –урочисте відкриття змагань, жеребкування зон на І і ІІ етапи.
Субота 18 серпня 2012р.
05.00 - підйом
06.00 – 06.30 - підготовка лодок до виходу на воду
06.30 – 06.45 –вихід лодок до місця старту
06:45 – роздільний старт з центру зони
07:00 – старт I етапу
13:00 – фініш I етапу
до 13:15- прибуття екіпажів до центру зони, збір улову суддями
13:45 – 14:45 – зважування, обід, оголошення результатів І етапу
17:00 – 19:00 – автобусна екскурсія до Збаразького замку
Неділя 19 серпня 2012р.
05.00 - підйом
06.00 – 06.30 - підготовка лодок до виходу на воду
06.30 – 06.45 –вихід лодок до місця старту
06:45 – роздільний старт до місця лову
07:00 – старт II етапу
13:00 – фініш II етапу
до 13:15- прибуття екіпажів до центру зони, збір улову суддями
13:45 – 14:45 – зважування, обід
16:00 – 17.00 –підбиття підсумків, нагородження, закриття змагань.
Примітки:
1. Тренування в зоні змагань дозволено по 17 серпня 2012 р. включно!
2. Всі учасники разміщуються в наметовому таборі на березі водойми в спеціально виділеному місці.
3. Можливе розміщення учасників в готелях і прив.секторі.
4.Тел.для контакту:
Президент ТОФРС Дида Олег – 0983382949
Відповідальний організатор Копчак Сергій - 0673500235